Оголошення

            Партнерами системи безоплатної вторинної правової допомоги з Проєкту Ради Європи «Підтримка впровадженню судової реформи в Україні» планується проведення регіональних круглих столів у форматі онлайн для представлення посібника Ради Європи "Адміністрування і Ви".

           Так, 25 листопада 2020 року, початок об 11 год. 00 хв. відбудеться круглий стіл у форматі онлайн «Принципи адміністративного права у відносинах між особою та органами публічної влади».

           До участі запрошуються представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

          З повагою, Відділ "Козельщинське бюро правової допомоги" Кременчуцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

39100, Україна, Полтавська обл., Козельщинський р-н, смт Козельщина, вул. Остроградського, б. 75/15 Телефон: 0534231440 Електронна пошта: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 
                                                                           Круглий стіл
 «Принципи адміністративного права у відносинах між особою та органами публічної влади»

                                                                     Програма (проект)
           У режимі он-лайн

 Цей захід організовано проектом Ради Європи «Підтримка впровадженню судової реформи в Україні», який фінансується Радою Європи

 Мета:

•   презентувати учасникам українську версію посібника «Адміністрування та Ви»

•   обговорити з адвокатами, державними службовцями та представниками громадських організацій стандарти Ради Європи щодо матеріальних та процесуальних принципів адміністративного права та адміністративної процедури в контексті захисту приватних осіб у відносинах з органами публічної владии

• обмінятись думками щодо заходів, яких необхідно вжити для посилення імплементації стандартів Ради Європи стосовно адміністративного права та адміністративних процедур в контексті захисту приватних осіб у відносинах з адміністративними органами

Учасники:

•   адвокати та представники центрів правової допомоги

·      представники органів державної влади та місцевого самоврядування

·      представники громадських організацій

·      представники та експерти Ради Європи адвокати

 Теми для обговорення:

·      матеріальні та процесуальні принципи публічного адміністрування в контексті захисту приватних осіб у відносинах з органами публічної влади

·      сфера відповідальності органів влади та їх обов'язки з відшкодування шкоди чи збитків, спричинених їх діями чи бездіяльністю

·      принципи, що застосовуються до процесу прийняття рішень та процедур оскарження

Очікувані результати:

·      учасники круглого столу стануть більш обізнані зі стандартами Ради Європи щодо захисту прав та інтересів людей/осіб у відносинах із органами публічної влади;

·      учасники круглого столу обміняються думками щодо практики захисту прав та інтересів осіб у відносинах із органами публічної владиою в Україні, та визначать ключові проблеми у здійсненні цього з урахуванням принципів адміністративного права та  прецедентної практики Європейського суду з прав людини.
 

11:00 – 11:15

Відкриття круглого столу

 

Олена Литвиненко, Заступниця Голови Офісу Ради Європи в Україні (tbc)

Андрій Кавакін, Координатор проєктів Відділу з реформ сектору правосуддя Департаменту правосуддя та правового співробітництва Ради Європи

 

11:15 – 11:30

 

 

 

 

11:30 – 11:50

 

 

 

Представлення посібника Ради Європи «Адміністрування та Ви» (вступ)

Ірина Кушнір, Менеджерка проєкту Ради Європи «Підтримка впровадженню судової реформи в Україні»

 

Матеріальні та процесуальні принципи належного

адміністрування

Назар Кульчицький, експерт Ради Європи, адвокат

11:50 – 12:15

 

 

 

 

12:15 – 12:40

Відповідальність органів публічної влади. Оскарження та перегляд адміністративних рішень

Олеся Радишевська, Суддя Касаційного адміністративного суду у cкладі Верховного Суду

 

Практика Європейського суду з прав людини в аспекті застосування принципів належного адміністрування

Експерт Ради Європи (tbc)

 

12:40 – 13:00

Загальна дискусія

 

Модератор: Ірина Кушнір, Менеджерка Проєкту Ради Європи  

«Підтримка впровадженню судової реформи в Україні»

 

13:00 – 13:10

 

Закриття заходу

 

 

 

120127539 1031885007234741 5466516246983337681 o

120462428 1038174976605744 839194573230776418 o

120651428 1038983763191532 5554863073773108154 o

94881760 920900614999848 189544298411196416 o

          Щодо тих депутатів, які ЗАВЕРШУЮТЬ свою каденцію:

Згідно з вимогами частини 3 статті 8 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» на депутатів місцевих рад поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції». Депутати місцевих рад зобов’язані щороку до 1 квітня подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, а також дотримуватися інших вимог фінансового контролю, передбачених зазначеним Законом.

   Відповідно до абзацу 1 ч. 2 ст. 45  Закону України «Про запобігання корупції” особи, зазначені у пункті 1, підпунктах “а” і “в” пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

  Згідно з наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.12.2019 р. №168/19  декларація перед звільненням – декларація, яка подається відповідно до абзацу першого частини другої статті 45 Закону не пізніше двадцяти робочих днів з дня припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншої діяльності, зазначеної у підпунктах «а», «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону. Така декларація охоплює період, який не був охоплений деклараціями, раніше поданими суб’єктом декларування, та містить інформацію станом на останній день такого періоду. Останнім днем такого періоду є день припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншої діяльності, зазначеної у підпунктах «а», «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону. Під раніше поданими деклараціями розуміються декларації, що були подані до Реєстру відповідно до Закону.

  Частиною 2 статті 4 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» передбачено, що повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.

  Відповідно до абзацу 2 ч. 2 ст. 45  Закону України “Про запобігання корупції” особи, зазначені у пункті 1, підпунктах “а” і “в” пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов’язані до 1 квітня наступного року після припинення діяльності подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

   Згідно наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.12.2019 р.  №168/19 декларація після звільнення – декларація, яка подається відповідно до абзацу другого частини другої статті 45 Закону до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах «а», «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року. Інформація про місце роботи (проходження служби) та займану посаду суб’єкта декларування у такій декларації зазначається відповідно до місця роботи (проходження служби) та займаної посади, перебування (проходження) на яких зумовили обов’язок подання такої декларації.

Отже, депутати сільської, міської, районної, обласної ради VІІ скликання, повноваження яких закінчуються в день відкриття першої сесії  ради нового скликання,  зобов’язані подати:

 не пізніше двадцяти робочих днів з дня припинення повноважень депутата міської ради декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями (тип декларації – декларація перед звільненням, звітний період – з 01.01.2020 р. по день припинення повноважень депутата);

 до 1 квітня наступного року після припинення повноважень депутата міської ради подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (тип декларації – щорічна декларація, звітний період – 2020 рік).

За порушення суб’єктами декларування вимог фінансового контролю (неподання або несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларування недостовірної інформації) чинним законодавством України передбачено притягнення до адміністративної, кримінальної відповідальності.

            Для НОВООБРАНИХ депутатів:

кандидат в депутати місцевої ради не є суб’єктом декларування і не повинен подавати декларацію до виборів та до отримання відповідних повноважень. Натомість суб’єктом подання декларації кандидата на посаду є лише особа, що вже обрана депутатом.

Особа, обрана депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатом місцевої ради, сільським, селищним, міським головою, подає декларацію впродовж п’ятнадцяти календарних днів з дня набуття повноважень. Відповідне положення закріплене у тій же частині 3 статті 45 ЗУ «Про запобігання корупції».

Що є днем набуття повноважень?

Закон України «Про статус депутатів місцевих рад» у частині 2 статті 4 визначає, що повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.

Отже, декларацію особі, обраній депутатом місцевої ради, необхідно подати протягом 15 календарних днів із дня відкриття першої сесії ради.

Який тип декларації необхідно подавати новопризначеним депутатам і за який період часу?

На сайті НАЗК необхідно обрати тип декларації «кандидата, що претендує на зайняття посади», оскільки на згаданій посаді вони ще не перебували.

Декларація кандидата, що претендує на зайняття посади, відповідно до частини 3 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» подається за минулий рік. Роз’ясненнями НАЗК від 13.02.2020 року № 1, щодо застосування окремих положень вищевказаного Закону стосовно заходів фінансового контролю, це означає, що така декларація охоплює минулий рік до обрання на посаду.

Тобто, новообрані депутати мають подати декларацію за 2019 рік, а саме, за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року, враховуючи нові правила подачі декларацій, які набрати чинності із Законом України №140-ІХ від 02.10.2019 року.

Детальніше щодо порядку подання даної декларації уточнено також Національним агентством у відповідних роз’ясненнях від 26.08.2020 року за №9.

Якщо з якихось причин Ви вже подали декларацію за минулий рік (тобто за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року), повторно її подавати після оголошення результатів виборів та набуття повноважень не потрібно, оскільки відомості про Ваші доходи та видатки за минулий рік вже є у НАЗК.

Як свідчить практика, особами, на яких покладено обов’язок декларування, допускаються типові помилки, що можуть призвести до відповідальності, зокрема, за  ст.172-6 КУпАП та ст.366-1 КК України.

Чинним законодавством передбачено відповідальність за:

  • Неподання декларації
  • Несвоєчасне подання декларації
  • Декларування недостовірних відомостей
За декларування недостовірних відомостей може наставати як кримінальна, так і адміністративна відповідальність. Між собою вони розмежовуються за вартістю об’єкта декларування, щодо якого надано недостовірні відомості.

П.С.  Як дізнатися коли ваші повноваження почалися або закінчилися? Слідкувати за анонсами першої сесії місцевої ради. Відповідально буде, якщо уповноважена особа із запобігання та протидії корупції повідомить завчасно зацікавлених осіб про цю дату і обставину, яка зазначена у цьому матеріалі.

Микола Орлов

(з врахуванням роз'яснень і законодавства наведених у відкритих джерелах)

За інформацією - http://kerivnyk.org.ua/  

ТЕРИТОРІАЛЬНІ ЦЕНТРИ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОВОДЯТЬ ВІДБІР НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ ЗА КОНТРАКТОМ ДО 1 ОКРЕМОЇ ТАНКОВОЇ БРИГАДИ
ОПЕРАТИВНОГО КОМАНДУВАННЯ «ПІВНІЧ».

 Бригаду було створено у 1997 році в селищі Гончарівське на базі 292 та 280 танкового полку 25 механізованої дивізії. 

З березня 2014 року бригада виконувала бойові завдання за призначенням у зоні проведення антитерористичної операції в районі Луганського і Донецького аеропортів, Дебальцевого, Світлодарська, Логвинового, Волновахи.

1 танкова бригада — єдина у Збройних силах України, на озброєнні якої перебувають модернізовані українські танки Т-64БМ «Булат».

23 серпня 2017 року, з метою відновлення історичних традицій національного війська щодо назв військових частин, зважаючи на зразкове виконання поставлених завдань, високі показники в бойовій підготовці бригаді було присвоєне почесне найменування «Сіверська».

У пункті постійної дислокації для проживання особового складу будуються сучасні гуртожитки.

Також бригада повністю перейшла на нову систему харчування, згідно каталогу продуктів.

 

Вакантні посади та грошове забезпечення:

Офіцерів: командир роти – 15379 грн. командир взводу – 13945 грн.,

Сержантів: головний сержант роти – 11628 грн.; головний сержант взводу, командир танку – 11234 грн.; командир відділення – 10869 грн.

Солдатів: старший водій – 10614 грн.; механік-водій – 10208 грн.; гранатометник – 10183 грн.; навідник, кулеметник, водій – 10167 грн.

Частина дислокується у селищі Гончарівське

Гаряча лінія Полтавського ОТЦК та СП:

0532 60-81-89

Контактний телефон: 068 868 8685

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доброго дня! Вас вітає Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області. Запрошуємо взяти участь у вебінарах  з питань виборчого  та земельного  законодавства.
Деталі у вкладенні.
Посилання для підключення на вебінари

26 серпня 2020 року  0 10-00
Земельне законодавство

Посилання для підключення  https://youtu.be/Nt34TRMWTDI

 З повагою,
Відділ "Козельщинське бюро правової допомоги" Кременчуцького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги
39100, Україна, Полтавська обл., Козельщинський р-н, смт Козельщина, вул. Остроградського, б. 75/15  Телефон: 0534231440  Електронна пошта: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 
Доброго дня! Вас вітає Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області. Запрошуємо взяти участь у вебінарах  з питань виборчого  та земельного  законодавства. Деталі у вкладенні.

 Посилання для підключення на вебінари

26 серпня 2020 року  0 10-00
 Земельне законодавство
 Посилання для підключення  https://youtu.be/Nt34TRMWTDI  

 27 серпня 2020 року  0 10-00
Виборче законодавство
Посилання для підключення https://youtu.be/X6cs7RVBeDg 

З повагою, начальник відділу комунікацій та правопросвітництва  Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області Юлія Козаченко.